Wednesday, December 22, 2010

Berlebihan Berat Badan


Nampak tak perut ku yang berlipat2 itu??? huhu

Weh Help me help me...

Semalam timbang kat umah aku menunjukkan oooohhhh tidakkkkkk aku sudah berlebihan berat badan... Patut la semua tegur aku sudah Chubby... sorang jer betul kata aku da gemuk... huhu... yang lain tu mesti nak jaga ati aku lagi... huhu... sedih babe....

Mulai hari ni aku kena berdisplin... yang penting aku kena workout... huhu... malas ok... tapi bila tgk bacaan kat penimbang tu... confirm2 aku x leh malas2 lagi... So start hari ni aku kena wat diary makanan yang aku makan... untuk mendisplinkan diri aku, aku akan taip di blog ni... so klu korang rasa x nak baca n32 bab diet aku tu x per.... korang tgk klu ada label ~ Project X~ korang jangan la baca eh.... N3 lain tu baca r.... lagi bagus klu korang komen... hihi.... yang suka singgah2 tu... tinggalkan la komen2 anda... ni x senyap sunyi jer bila da masuk umah orang... :P (Soriiii orang Berlebihan berat badan mmg emo sikit.....)

Korang2 yang ada pengalaman dalam menghilangkan KG tu... sila la bagi tips2 tok aku... mudah2an aku dapat la balik berat 48kg aku tu.... huhu....

2 comments:

Anonymous said...

Akak...kita serupa...
Misi penting...WAJIBBBB....nak dapatkn balik 52kg 3 thun lepas... huk... T_T

Kita boleh! Mulai esok...satu sudu nasi..erk..boleh ker x ek.. hehehe

Ms. Wanniey said...

Eija Chaiyok!!!

Post a Comment