Friday, December 31, 2010

Hari terakhir di tahun 2010

Berdirinya saya hari ni di Pavillion yang megah berdiri ini untuk menonton cerita Hantu Kak Limah balik rumah di GSC (sbb TGV KLCC da Full house) adalah atas segala jasa Mr. Apex yang cekap menangkap bola (da rupa besi ngan magnet aku tengok... tangan Mr. apeks equal to magnet bola equal to besi), Mr. Safee kerana berjaya menjaringkan gol dan semua pemain bola sepak malaysia kerana bersungguh2 bermain sehingga ke peringkat akhir dan seterusnya menjadi Champion Piala AFF Suzuki 2010. (cheh, aper aku mengarut ni??? *kesimpulannya Pak Najib bagi cuti*)

Actually aku da putus harapan hari tu... Text Ms. Shah ajak kuar dia kata sabtu nak kuar ngan Tunang dia... (yer la orang ada tunang ----> ayat2 jeles berbaur hasad dengki)... Post wall kat Ms. Eija kat FB pulak dia kata nak gi outstation this weekend.... erm... Hari Ahad aku lak kena gi wedding sedara yang aku tak kenal... (tapi wajib pulak pegi) huhu.... so cam terkubur jer la harapan aku nak tengok HKLBR.... tau la cerita tu da lama... tapi x basi lagi tau (klu da basi naper KLCC da full house... kul 11.30am abeh kul 5.30pm pon abeh)... w/pon aku da tau jalan cerita sbb kekawan aku da cerita dari A - Z tapi semangat nak tengok tu tetap ada....

Disebabkan Malaysia menang Piala AFF Suzuki 2010 so dapat la aku tengok citer HKLBR... ern... nasib baik la... klu x tunggu tgk kat DVD jer r.... EH???

tetiba rasa nak amek gambo baju tu... tapi kasut tak kena langsung....
ada aku kesah????


aku ngan ms shah

Tron... aku x minat nak tengok.... tapi klu korang ajak tgk citer vampire warri0r aku ok jer...

Bukti pergi menonton HKLBR



Sambil-sambil tu aku gi soping moping (soping yang terakhir tok tahun ni...) dan tengok2 keadaan sebelum new year atau kata lain nyer new year eve... dasyat babe... ramai betul orang... aku jenis x suka sambut New Year so aku ngan shah menentang arus la....

antara yang menarik
FREE HUG

Rasa menyesal lak x amek gambar dengan budak-budak FREE HUG ni

Lepak kat Coffee Bean, Low Yat

Macam biasa makan kat subway....
Sg. Wang



SELAMAT TINGGAL 2010
(sob.sob.sob... sedih.... huhu)

SELAMAT DATANG 2011
Semoga 2011 memberi kegembiraan dan kebahagiaan untuk kita semua....

PS: Sg. Wang da kena hijack... semua SA da jd orang indon & bangla... mana org2 chinese yg selama ni jd SA kat sana????

No comments:

Post a Comment